Selasa, 18 Mei 2010

1. DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG

Segala puji bagi Allah Tuhan sekelian alam. Selawat dan salam semoga sentiasa tercurahkan kepada junjungan Nabi Muhammad S.A.W., ahli keluarga, sahabat-sahabat baginda serta mereka yang sentiasa mengikut sunnahNYa. Amin.
Pada kesempatan ini kami bersyukur ke hadrat Illahi atas segala limpahan rahmat serta kurnia-Nya kami dapat menyediakan sebuah coretan untuk anak istimewa kami yang diberi nama:

HUSNA FATIHAH
'satu renungan bersama'

Allah sentiasa menciptakan, menghidupkan, memelihara, memberi rezeki dan lain-lain. Dialah Tuhan yang Maha Agong, Maha Kaya dan Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, kepada -Nya menjadi tumpuan semua makhluk rahmat-Nya dan mengharapkan anugerah-Nya. Firman Allah S.W.T.
Maksudnya;
'Apa yang dilangit dan dibumi selalu meminta kepada-Nya. Setiap waktu Dia dalam kesibukan'. (Surah Al-Rahman:29)

Dalam kedinginan pagi jam 5.14 pada 19hb. Mei 2002 di Hospital Seri Manjung, Perak Darul Ridzun lahirlah seorang puteri yang di beri nama Husna Fatihah binti Mohamad Jamaain bin Haji Mohd Ali bin H.M. Yasin. Lahir nya dalam keadaan normal, berat badannya 3.45 kg, panjangnya 52 cm seperti kanak-kanak lain yang cukup sifatnya. Kami bersyukur atas anugerah-Nya.

1 ulasan: