Sabtu, 22 Mei 2010

6. MULA-MULA KE HOSPITAL...LEPAS TU KE SEKOLAH



Tahun 2008 mulalah alam persekolahan si comel..S.K. Manjoi 1 (Prasekolah Gemilang) tempat mula-mula persekolahan. Si ibu bapanya turut juga ke sekolah untuk menghantar dan mengambil si comel itu....Kerusi roda yang BESAR PUNYE!!! menjadi tempat menulis nya. Ini pertama kali si comel AA bergaul dan berkawan dengan kanak-kanak sebaya dengan nya selain dari Pamidronate team.. Alhamdulillah cikgu-cikgu dan rakan-rakan sekolah nya faham akan keadaan nya yang si comel ini OKU... Seronok kata nya, ada ramai kawan... Sekarang si comel ini dah tahun dua. Semua cikgu-cikgu dan murid-murid kenal si comel ini kerana si comel se orang sahaja yang berkerusi roda datang belajar di sekolah SK Manjoi 1.

Bila ditanya apa cita-cita nya......jawab nya BESAR PUNYE!!!.....InsyaAllah AA nak jadi seorang professor...doktor...atau..engineer.....pandai macam kak chor...Semoga Tuhan Yang Maha Kaya memberi petunjuk dan hidayah kepada nya untuk menjadi seorang insan yang pintar, bijaksana dan maju dalam semua ilmu-Nya..AMIN..

3 ulasan:

  1. seronok dapat mengenali AA..esok lusa di izinkan Allah nak berkenalan dgn lebih dekat dgn AA..bleh kan? Saya doakan moga AA terus kuat!!! U are very special girl,dear..:) BESAR PUNYA!!!

    BalasPadam
  2. trime kaseh..blh2...BESAR PUNYE!!!

    BalasPadam