Jumaat, 13 Ogos 2010

34. SI COMEL NAK PUASA JUGAK

Hari ini si comel nak puasa jugak... maka bangun le bersahur bersama abang ngan kakak nya.. BESAR PUNYE!!! riuh ketika bersahur mengusik nye.. maklum le masih kecil dan OKU pulak tu.. baru nak belajar... tengok le selarat mana puasa nye... si abah nye sepanjang Ramadhan ni sibuk jugak dari mula bersahur sampai le ke malam nye.. apa tak nye, kami se keluarga mengurus dan memasak 2 periuk bubur kanji untuk sadaqah jariah dari penduduk se tempat.. nak rasa datang le ambik kat rumah AA.. Si comel mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang telah banyak sadaqah kepada AA.. banyak jugak dah dapat duit nye ..boleh le AA beli baju raya nanti... nanti jumpa lagi ye.. "SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK DARI SI COMEL AA SEKELUARGA"

3 ulasan:

  1. syabas... anak abah larat jugak berpuasa. ari sabtu berbuka 3.45ptg, ari ahad pulak tok bilal ketuk khantung lewat ckit jam 5.00ptg..

    BalasPadam