Isnin, 5 Julai 2010

21. HUKM.....3 HARI 2 MALAM.

Seperti di janjikan pada 29.6.2010..si comel AA ke HUKM bersama mak,abah,angah dan kak ngah.. untuk masuk ubat Pamidronate (yang ke 24 cycle). Selalu nye kami bermalam di rumah Pak Long AA..tapi kerana Pak long dah pindah ke Batu Gajah... si comel pagi lagi jam 6.30 pagi dah keluar naik kete angah terus ke HUKM.. Si comel terus ke klinik pada jam 10.30 dan ditempatkan di wad 4. Semua 6 orang pamidronate team ada bersama.....Rafizi,Adam,Akmal,Azam dan Ain.. Di hari pertama pamidronate masuk jam 5.30 ptg habis jam 11.30 mlm..dan hari kedua mula jam 11.30pg hingga 5.30 ptg.... selama 6 jam le pamidronate team ni tak boleh nak berjalan dan duduk je le atas katil..




Kami 3 beranak...Si abah, angah dan kak ngah bermalam di rumah Mc Donald..selama 2 malam..BESAR PUNYE!!! best bilik nye..cukup selesa.. apa lagi si angah nye sempat juga bawa le abah nye ke down town kate deme.. Musim bola 'World Cup' ni.. apalagi si abah nye beli le baju team Belanda dan angah nye Brazil..dah tentu le si abah nye lagak abis sebab team nye menang.. tak lupa juga buah tangan untuk si comel.. angah nye belikan sepasang kasut crocs.. apalagi si comel BESAR PUNYE!!! happy le dapat kasut tu...


Angah dan kak ngah sibok nak begambar juga depan rumah Mc D









ni le baju dan kasut nye...lawa tak..


ni pulak kete si angah AA..

Pada hari ketiga pulak... pamidronate masuk jam 11.15 pg dan abis jam 5.10 ptg.. ambil darah jam 5.40 ptg.. kami pamidronate team dah happy tentu dapat balik awal kerana biasa nye keputusan darah tak le lama sangat.. pukul 7.00 mlm boleh le terus balik agak nye.. kerana diantara kami ada yang nak balik ke Pahang, Melaka dan si comel nak balik Ipoh..boleh le tengok bola live 'Belanda vs Brazil'. tapi sebalik nye berlaku.. doktor tak ada kat wad ada kecemasan kate nurse... buku laporan pun tak di buat nye lagi apatah pulak discharge repot.. apalagi mak-mak pamidronate team dgn abahnye mula naik angin .. macam2 telatah le..si abah nye BESAR PUNYE!!! frust.. tak dapat tengok bola..pukul 9.00 baru line clear..bola start pukul 10.00 pulak...tak tengok le si abah nye...tapi nasib baik le team abah nye Belanda menang.. si angah nye, si bude dan abg begik nye juga melopong le sebab Brazil kalah.. Harap-harap masa akan datang ambil le perhatian ke atas kami yang datang dari jauh ni... Alhamdulillah Si comel sekeluarga selamat sampai di rumah jam 1.00 pagi. janji temu akan datang pada 29.9.2010..hari rabu...jenguk le ke HUKM kalau nak jumpa si comel AA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan